Flytt till salong

Idag har jag flyttat mitt bord hemmifrån till en lokal i Taberg. Jag befinner mig nu på Tabergs Skönhets studio.
Kommer lägga ut adress m.m. sen när jag kommit ordning mera med allt. Haft två kunder idag. Den ena glömde jag dock att fota. Måste försöka komma ihåg det då jag vill ha lite bilder att lägga ut här :) Blev en bild i alla fall på den ena kundens naglar. Jag blev himlans nöjd med resultatet och även hon verkade det som. Det roliga var även att jag fick henne att prova på både ny dekoration och ny färg som hon aldrig brukar ha. Älskar folk som vill prova lite nytt och inte bara köra på på samma gamla vanliga hela tiden ;) 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0